پیام ریاست دانشکده به مناسبت بازگشایی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1402/7/5 | 
در آستانه بازگشایی دانشگاهها دکتر غلامرضا کریمی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی با صدور پیامی سال تحصیلی جدید را تبریک گفت:

بنام خداوند جان و خرد 
گزین برتر اندیشه برنگذرد
آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید و دانشجویان بویژه دانشجویان جدید‌الورود تبریک و شادباش عرض می‌کنم و امیدوارم به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) سال تحصیلی جدید، سالی پربار، پرنشاط و سرشار از فرصت‌های آموزشی ارزشمند برای شما باشد.
 هر ساله شروع سال تحصیلـی جدیـد، تجلی‌بخش احساس طراوت و نشاط در جامعه و نویدبخـش آینده‌ای بهتر برای ایران عزیز و عزتمندی و سرافرازی برای آحاد ملت است مسیری که استعدادهای بالقوه نسل را در مسیر رشد و کمال قرار می‌دهد و احساس معنوی حاصل از یادگیری و آموزش را در کام نسل جوان، مربیان و خانواده‌ها چندبرابر می‌کند.
امیدوارم بتوانیم در سال تحصیلی پیش‌رو با مشارکت نخبگان و همه ذینفعان دانشگاه ضمن تقویت بسترهای آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی، در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به ویژه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، ایجاد فضای نقدپذیری و گفت‌وگو، تقویت انجمن‌های علمی دانشجویی و ایجاد اتاق‌های فکر در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه و حکومت، در جهت ارتقای سطح اخلاقی، معنوی، علمی و اجتماعی دانشجویان گام‌های اساسی برداریم.
من و همه همکارانم در دانشکده حقوق و علوم سیاسی، با نهایت افتخار و خوشوقتی و با برنامه‌ریزی مشخص، آماده استقبال از شما هستیم.
انتظار دارم دانشجویان عزیز  با جان و دلی معطـر به شمیم اخـلاق و ایمـان و با کسب علـم و دانـش از محضر اساتید فرهیخته، توسعـه، آبادانـی و سـرافـرازی را برای ایـران عزیز به ارمغـان آورند.
بـه قـول فردوسـی بـزرگ:
به دانـش فــزای و به یــزدان گـرای 
که او بـاد جـان تـو را رهنــمای
 
غلامرضا کریمی
رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی
دانشگاه خوارزمی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1523 بار   |   دفعات چاپ: 94 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر