چهارمین نشست تخصصی نشریات علمی دانشگاه با حضور مسئولین وزارت علوم و جمعی از مدیران مسئول و سردبیران این نشریات ۱۷ بهمن‌ماه برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1402/11/25 | 
در این نشست دکتر متقی، رئیس اداره انتشارات ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره انتشارات دانشگاه خوارزمی در حوزه نشریات علمی، به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات در دست اجرای این حوزه پرداخت.
در ادامه دکتر دلنواز معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مباحثی را در خصوص اهمیت جایگاه نشریات علمی در دانشگاه و شرایط رتبه بندی آنها مطرح کرد و با ابراز امیدواری از برطرف کردن موانع، نشریات دانشگاه را مستعد ورود به نمایه‌های بین المللی دانست.
این نشست با طرح مسائل و مشکلات نشریات توسط ارکان حاضر در جلسه ادامه پیدا کرد و متخصصین علم اطلاعات و دانش‌شناسی که در جلسه حضور داشتند نظرات و پیشنهادهای خود را در این حوزه مطرح کردند.
در بخش دیگری از این نشست دکتر رمضانی مسئول دفتر معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف ، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در این حوزه پرداخت و درباره آخرین اطلاعات در زمینه پایگاه های نمایه کننده بین المللی و رویت پذیری نشریات دانشگاه ایراد سخنرانی کرد.
در بخش پایانی این نشست که با حضور سایر مسئولین وزارت عتف برگزار گردید، کارشناس اداره ارزیابی نشریات علمی وزارت عتف به اتفاق مقام مسئول همراه، به ارزیابی تعدادی از نشریات علمی دانشگاه پرداختند.




 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6267 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر